أضرار زيت فازمول الهندي

أضرار زيت فازمول


أضرار زيت فازمول


 سنتحدث اليوم عن تجربة استخدام زيت فازمول الهندي vasmol 33 لعلاج الشيب والاثار الضارة التى ترتبت على استخدامه .

واليكم بالصور تجربة احدى المستخدمات حيث قالت :

"انا اول مرة اعمل بوست انا كل نيتي ان مفيش اي حد يمر بتجربتي 

الصفاحات اللي اسمها صيدليات اونلاين او مراكز التجميل اللي بتعمل دعايا لمنتاجات وهي مش بتقول انها ليها اضرار طبعا الاهم بالنسبه ليهم الربح.

انا دخلت لكذا صفحه اقلهم ان المنتج دة مضر متعلنوش عنه عملو بلوك ومهتموش بكم الضرر اللي ممكن يصيب حد لمجرد انه بيفكر يشتري منتج طبيعي زي مبيعلنوا عنه.

انا استخدمت المنتج دة ومن يوم الاربع اللي فات بقالي ٦ ايام فالمستشفيات حساسيه شديدة وكانت هتوقف الكلي لولا التدخل الطبي وحقن الكورتيزون وحقن مضاد الهستامين وطبعا دهانات كتير ولحد دلوقتي التحسن بسيط جدا .

كل اللي يهمني الناس وانهم ميمروش بتجربتي بلاش المنتج دة وخلينا فحاجات طبيه ونقرا كتير عنها قبل ما نستخدمها ويحصلكم اللي حصلي انا جبت المنتج مش مضروب جبته من مركز ادوات تجميل وقلتلهم تجربتي وقالو انهم مش هيعلنو عنه .

وصفحات دخلتلهم طبعا قالو ملناش فيه دة مش عندنا وهنعلن عنه طبعا المبدأ الربح.






إرسال تعليق

0 تعليقات